DEN : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21             stáhnout celý deník Thajsko cestopis

Středa 26.2.2003

Tak dneska máme druhý pokus pro přesun do Sukkothai. Vstáváme v půl osmé a jdeme si dát naší první evropskou snídani. Objednáváme si v kavárně poblíž hostelu kontinentální snídani. Přináší nám dva tousty, misku plnou ovoce a čaj.

V klidu jsme se nasnídali a odebíráme se směr nádraží, stopujeme pick - up který nás odváží. Dáváme se do řeči s jedním Rakušanem, který jede taktéž do Sukkothai. Řidič autobusu je nad moje nervy, zaprvé neustále troubí a aby to nebylo málo neustále otevírá okínko a plive z něj. Také nám pouští nějaký debilní thajský akční film, asi ani na nic jiného nekoukají.

Konečně jsme ve staré Sukkothai, vystupujeme přímo před vyhlídnutým hostelu v Lonely Planet. Ubytování není nejlevnější. Dovídáme se že zítra bude celý hoistorický park uzavřen, z důvodů návštěvy švédského a thajského krále. Na thajského krále máme opravdu štěstí. Rychle se ubytováváme, půjčujeme si kola a vydáváme se i s Rakušanem na obhlídku historického parku. Máme na to tři hodiny než nám zavřou. Na kolech to zvládneme i s malým občerstvením uvnitř parku.

Už po šesté hodině se vracíme zpět do hostelu, dáváme si sprchu a vyrážíme na večeři. Usedáme nedaleko a bavíme se s Andreasem o jeho cestách po Laosu. Dávám si nudlovou polévku, je dobrá, ale v tomhle vedru to asi nebyl dobrej nápad. Celej spocenej se dorážím zmrzlinou. Platíme a jdeme zpátky směr hostel. Dáváme Andreasovi dobrou noc a jdeme se sami projít nočním historickým parkem. Hlídač je hodnej a pouští nás dovnitř. Koukáme jak probíhají přípravy na zítřejší návštěvu.