DEN : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21             stáhnout celý deník Thajsko cestopis

Čtvrtek 27.2.2003

Vstáváme okolo půl deváté ráno a jdeme na pořádnou evropskou snídani - párky, slanina a vajíčka. Po snídani balíme a všichni tři čekáme na autobus směr Sukkothai. Přijíždí, nasedáme a za padesát minut jsme v Sukkothai. Přesedáme na autobus do Phitsanuloku a odjíždíme. Tentokrát jedeme obyčejným autobusem bez klimatizace.

V Phitsanuloku jsme za hodinu, dáváme si batohy do úschovny na nádraží a vyrážíme do dílny, která je vyhlášená svou tvorbou dřevěných a litinových budhů. Je opět šílené vedro a my se sotva plahočíme. Za 30 minut dorážíme do dílny. Je opravdu zajímavý sledovat způsob výroby, mají tu na opravu i jednoho budhu v nadživotní velikosti (má uražené ruce), vandalismus už dorazil i do Thajska. Kupujeme si každej dřevěného budhu na památku.

Jdeme se najíst, zastavujeme u jednoho stánku a dáváme si polévku. Celej zpocenej ji dojídám. Vracíme se na nádraží a vyzvedáváme si batohy. Kupujeme poslední zásoby na cestu a nasedáme do vlaku směr Bangkok.

Do Bangkoku dorážíme za tmy. Těsně před Bangkokem vystupuje i ženská, která dává Adéle lísteček s jejím číslem. Nevím co to mělo znamenat, možná návrh k sňatku … Na nádraží večeříme, kupujeme dobroty a noviny. Čekáme v nádražní hale na příjezd vlaku, který nás poveze do Surat Thani. Nasedáme ve 22:50 před námi je desetihodinová cesta vlakem.