DEN : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21             stáhnout celý deník Thajsko cestopis

Čtvrtek 6.3.2003

V noci jsme moc nespali, vlastně jsme nespali vůbec. Po pokoji běhaly krysy a jiná havěť, Adéla z toho měla fóbii. Vstáváme kolem 9:00. Jdu zkontrolovat koupelnu není-li tam nějaká havěť. Dáváme si sprchu, balíme věci a odcházíme na snídani. Poté už jen čekáme až nás naloží na pick-up a odvezou k lodi.

Spolu s námi jedou i Japonci se kterýma jsme se seznámili během našeho pobytu. V přístavu pak potkáváme Američany a Francouze ze včerejšího výletu. Loď má asi dvacet minut zpoždění. Francouzi nám říkají, že jedou na Ko Jam.

Cesta trvá asi jeden a půl hodiny, střídavě spíme a procházíme po palubě. Když dorážíme a vydáváme se do Krabi, odmítáme pár nabídek na ubytování a jdeme dál.

Pak nás odchytá ženská na motorce a nabízí nám že nás ubytuje v P. Guest House za 250B/noc.Chceme vidět pokoj. Po shlédnutí souhlasíme, hlavně Adéla je ráda že se opět vyspíme v něčem čistém.

Sprchujeme se a vydáváme se najít nějakou banku. Je to ovšem velkej problém, banky už mají zavřeno a checkpointy tu nejsou. Nakonec u nějákého veksláka měníme 20 dolarů.

Navštěvujeme knihkupectví kde dostáváme kontakty na dobrá knihkupectví v Bangkoku. Jdeme zpět k hostelu.