DEN : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21             stáhnout celý deník Thajsko cestopis

Sobota 8.3.2003

Vstáváme a balíme věci, abychom se odpoledne nemuseli honit. Zabalené věci necháváme v úschovně v hostelu, abychom již nemuseli platit za další den. Též se domlouváme zda si můžeme dát sprchu až se vrátíme z pláže, majitel hostelu nám vychází vstříc. Celé dopoledne trávíme na pláži a zhruba ve dvě hodiny jsme zpět v hostelu a dáváme si sprchu.

Dobalujeme definitivně věci a jdeme do vedlejšího hostelu napsat poslední email domů. Akorát dopisuju email, když pro nás přijíždí pcik-up, který nás odveze k autobusu do Surat Thani.

Cesta do Surat Thani trvá opět asi čtyři hodiny, krátíme si ji povídáním s ostatními cestovateli. Já si povídám s Holanďanem a Adéla s Američankou.

Do Surat Thani dorážíme již za tmy. Navíc nás vysazují úplně na druhé straně města a tvrdí že autobus před nádraží nejezdí. Kecají, chtějí z nás vylámat opět nějaké peníze což se jim také daří. Jedeme dobrých 20 minut. Konečně jsme se dohrkali na nádraží, dozvídáme se ovšem že vlak má asi hodinové zpoždění. No nic jdeme si nakoupit jídlo a pití na cestu.

Vlak přijíždí kolem deváté hodiny. Chci si sednout na lůžko které je mně určeno, ale spí tam nějaký Thajský děda a evidentně se mu nechce ven. Povolávám na něj průvodčího a ten mu sděluje, že místo není určeno pro něj. Konečně to pochopil. Uleháme na lehátko a usínáme. Jedeme do Bangkoku